Voucher do SPA jako prezent dla Rodziców.

voucher do spa

Uwielbiamy z Mężem sprawiać radość najbliższym i wcale nie chodzi tylko o nasze dzieci.

Od dawna zastanawialiśmy się co podarować moim rodzicom na ich rocznicę ślubu oraz na okrągłe urodziny taty, które już za niecały miesiąc będziemy świętować.

W poszukiwaniu inspiracji.

Wertowaliśmy internet w poszukiwaniu inspiracji, odwiedziliśmy mnóstwo sklepów z nadzieją, że znajdziemy coś fajnego, ale niestety nie udało nam się nic wymyślić.

Pewnego wieczoru siedząc przy lampce wina i rozmawiając o tym, że przydałby nam się wyjazd we dwoje, olśniło nas.
Wyjazd we dwoje- to był prezent, który z pewnością wywołałby mnóstwo uśmiechu na ich twarzach. Niewiele myśląc stwierdziliśmy, że wyślemy rodziców w miejsce, które z pewnością zachwyci ich widokami, odpoczynkiem oraz przede wszystkim niezbyt daleką trasą od naszego domu.

Pamiętacie nasz pobyt w spa w Radziejowicach? To właśnie w Afrodyta Business & Spa zarezerwowaliśmy ostatni weekend września i przekazaliśmy rodzicom informacje o tym, że wysyłamy ich na krótki urlop.

Akcja- reakcja

Przyznam szczerze, że obawiałam się ich reakcji. Nie wiedziałam czy miejsce przypadnie im do gustu, ale moje obawy okazały się niepotrzebne. Spakowani w auto wyruszyli w piątkowe popołudnie na zasłużony relaks, a my czekaliśmy na pierwsze info o wrażeniach.

Po dojechaniu i zakwaterowaniu w Pokoju Róży dostaliśmy od nich telefon. Ich głos wskazywał na ogromną radość i jeszcze większe zaskoczenie tym miejscem.

pokój róży

Mama nie mogła się nachwalić widoków wokół hotelu wspaniałej aury, która tam się unosi.
Zadbaliśmy o to, aby rodzice wykorzystali ten czas odpoczynku na maxa i nabrali mnóstwo pozytywnej energii na resztę roku.

spa dla dwojga

Afrodyta Spa

Były kąpiele nie tylko w basenie i jacuzzi, ale także zabiegi w spa. Był wyjazd na rowery do Pałacu w Radziejowicach i wieczór w nocnym klubie na tańcach. Wspaniałe śniadanie serwowane na świeżo oraz pyszne obiadokolacje na najwyższym poziomie, czyli same najlepsze rzeczy jakie mogliśmy im zapewnić, a Afrodyta tyko nam w tym pomogła. Utwierdzam się w przekonaniu, że voucher do SPA to najlepszy prezent na każdą okazję.

Afrodyta basen

basen w spa

SPA Radziejowice

Radość rodziców po powrocie nie miała końca. Mama zachwalała wspaniałe zabiegi, którymi mogła się raczyć podczas, gdy Tata zażywał relaksu w strefie ciszy i jacuzzi. Niedługo pojawią się kolejne okazje aby ich wysłać w ramach prezentu na zasłużony wypoczynek, a my mam nadzieję, że zorganizujemy im kolejną ciekawą wyprawę we dwoje.